تماس با ما
صفحه اصلی - vnetworkg

سیتریکس Citrix

سیتریکس - CITRIX

‎وتوس با فناوری‌های روز دنیا، راهکارهای نرم‌افزاری خود را با فناوری رایانش ابری عرضه کرده است. راهکار های ابری مجموعه‌ای از نرم افزارهای حسابداری و مالی، فروش، پخش، خرده‌ فروشی، منابع انسانی، مدیریت تولید، حسابداری مدیریت، انبار تدارکات و هوشمندی تجاری ابری است.

راهکار های ابری روی سرورهای شرکت وتوس نصب می‌شود و شما بی‌نیاز از خرید سرور و سخت‌افزار، از طریق اینترنت و در بستری امن، به این سرورها وصل می‌شوید. در این حالت نیاز نیست لایسنس نرم‌افزار را خریداری کنید.

کافی است متناسب با نیاز سازمان‌تان از یک راهکار نرم‌افزاری قدرتمند بهره‌مند شوید. افزون‌ براین، با بالاترین استانداردهای امنیتی، از امنیت داده‌های سازمان‌تان اطمینان داشته باشید.

سیتریکس چیست؟ What is citrix

سیتریکس، (به انگلیسی: Citrix) شرکت نرم‌افزار آمریکایی است، که در زمینهٔ ارائهٔ خدمات سرورها و شبکه‌های رایانه‌ای، سامانه‌های کنترل از راه دور رایانه و رایانش ابری، همچنین ارائه نرم‌افزارهای شناسایی یگانه، سرورهای کاربردی، ترمینال رایانه، نرم‌افزارهای مالکیتی، نرم‌افزارهای مجازی‌سازی و مجازی‌سازی شبکه فعالیت می‌نماید.

تاریخچه سیتریکس

شرکت سیتریکس به عنوان یک شرکت چند ملیتی در سال 1989 تاسیس گردید و از آقای Ed Iacobucci به عنوان یکی از موسسین این شرکت نام برده می شود. مکان اصلی آن در ایالت فلوریدا آمریکا می باشد و دیگر شعبه های این شرکت در کشورهایی نظیر هند و انگلیس قرار دارد.
در حال حاضر شرکت سیتریکس به بیش از ۳۳۰۰۰۰ سازمان در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد. مرکز اصلی آن در فلوریدای آمریکا است. واحدهای عملیاتی تابع آن در کالیفرنیا و ماساچوست و مراکز توسعهٔ آن نیز در استرالیا، انگلیس، کانادا و هند قرار دارند.

دستاوردهای سیتریکس

در سال ۱۹۹۳ سیتریکس یک محصول تحت DOS به نام Netware Access Server را از شرکت Novell خرید. این محصول برای دسترسی راه دور به برنامه‌ها تهیه شده بود و برنامه‌ها و دسکتاپ را در اختیار کاربران قرار می‌داد. در واقع این محصول شباهت زیادی به کاری که ترمینال سرویس (ریموت دسکتاپ) مایکروسافت در حال حاضر انجام می‌دهد داشت. سیتریکس روی این محصول کار کرد و آن را با نام WinView به بازار ارائه داد. WinView اولین محصول موفق سیتریکس بود.

محصولات سیتریکس

محصولات مختلف سیتریکس در حوزه مجازی سازی از نخستین روز فعالیت تا به امروز از قرار زیر می باشد.

  1. Citrix Multi-User
  2. Citrix Winveiw
  3. Citrix MetaFrame XP
  4. Citrix Presentation Server
  5. Citrix XenApp
  6. Citrix XenServer
  7. Citrix XenDesktop

مزایای سیتریکس

متمرکز کردن اطلاعات و بالابردن امنیت

کاهش هزینه سخت افزاری بدون ارتقاء

سازگاری با نرم افزارها و فونت فارسی

امکان استفاده از نرم افزارها روی رایانه ها با مشخصات سخت افزاری ضعیف

صفحه اصلی - server4

ارائه برنامه های ویندوزی از طریق وب به کاربران

ارائه برنامه های تحت وب با امکانات اضافی

افزود لایه های امنیتی

کیفیت وسرعت بسیار خوب در استفاده راه دور

خدمات مجازی سازی سیتریکس

صفحه اصلی - vsoftwareg

مجازی سازی نرم افزار

در مجازی سازی نرم افزار Application Virtualization ، برنامه های  مورد نیاز کاربران روی کامپیوتر شخصی کاربران نصب نمیشود و درعوض برنامه ها همگی روی سرور و در بستر مجازی سازی سرور نصب میگردد.

صفحه اصلی - vnetworkg

مجازی سازی شبکه

مجازی سازی شبکه به ­عنوان توانایی ایجاد شبکه های منطقی و مجازی تعریف می شود. این شبکه ها از سخت افزار شبکه اصلی جدا می شوند تا اطمینان حاصل شود می توانند با محیط های مجازی ادغام و بطور کامل این محیط ­ها را پشتیبانی کنند.

صفحه اصلی - vstrorageg

مجازی سازی فضا های ذخیره سازی

در مجازی سازی استوریج ما به تجهیزات ذخیره ساز یک برند یا شرکت خاص محدود نمیباشیم و بوسیله آن قادر هستیم مجموعه ای از هارددیسک ها و دستگاه های ذخیره سازی تحت شبکه را تحت یک استوریج بزرگ مجازی در شبکه ببینیم.

صفحه اصلی - vdesktopg

مجازی سازی دسکتاپ

مجازی سازی دسکتاپ یا به عبارت دیگر desktop virtualization در واقع تشکیل شده از چندین و یا سرور قوی می‌باشدکه بر روی آن سیستم عامل نصب شده و به ازای هر کابر یک سیستم عامل نصب می‌گردد.

ویژگی های سیتریکس

مجازی سازی

هزینه کمتر و سرعت بیشتر

پشتیبانی

رفع مشکل با تخصص و دانش

اتصال از راه دور

نیروی کاری بهتر، هزینه کم‌تر

امنیت اطلاعات

امنیت بالا ، آرامش خاطر

صفحه اصلی - loging 1

ورود به پنل مجازی ساز

برای استفاده از مجازی ساز ها و مشاهده دموی خدمات وارد پنل کاربری شوید.

برخی از تجربیات گروه فنی و مهندسی وتوس

صفحه اصلی - وتوس ابرنور 1
صفحه اصلی - وتوس لینا 1
صفحه اصلی - وتوس قوه قضائیه 1